Over Carla

 

HR advies MKB Hoogeveen

 

 

 

 

 

 

Carla Benjamin is een ervaren freelance HR- (P&O) adviseur voor (mkb-) bedrijven die meestal geen eigen hr-adviseur of personeelsfunctionaris in dienst hebben. Of jouw organisatie heeft (tijdelijk) behoefte aan extra kennis of expertise op hr-gebied. Ook administratiekantoren en salarisadministrateurs sta ik terzijde met advies. Altijd één aanspreekpunt. Flexibele of vaste inzet naar behoefte: bij jullie op de zaak of bij mij op kantoor. Ik begrijp dat niet alles zich tussen 9 en 5 afspeelt en daarom ben ik ook buiten de reguliere kantooruren bereikbaar voor dringende zaken.

 

 

Personeelsadvies en organisatieadvies

Carla's Consultancy helpt bedrijven met groeien en door-ontwikkelen. Personeelsadvies en organisatieadvies zorgen ervoor dat jij de focus weer op het ondernemen kunt richten. Ik kijk over de grenzen van de afdelingen van een bedrijf heen en help processen te verbeteren wat bijdraagt aan kwaliteitsverbetering. Het levert ook een betere interne communicatie op: collega's weten beter van elkaar wat ze aan het doen zijn en waar ze druk mee zijn. 

Advies en/of begeleiding bij werving & selectie: het opstellen van vacatureteksten, aannemen van personeel, advies over arbeidsvoorwaarden, opstellen of checken van arbeidscontracten.  Begeleiding en advies bij ziekteverzuim, functioneringsgesprekken, beoordelingsgesprekken, opleidingen, disfunctioneren, verbetertrajecten, waarschuwingen / sancties, functieomschrijvingen of functieprofielen opstellen, 

De basis van het personeelsbeleid op orde: opschonen of inrichten van personeelsdossiers, personeelshandboek of huishoudelijk reglement, functiebeschrijvingen, begeleiding bij het digitaliseren van het HR pakket of de personeelsadministratie.

Vraagbaak voor directie, leidinggevenden en hr-medewerker: advies over regelingen, arbeidsrecht, CAO, socialezekerheidsrecht, arbeidsomstandigheden, RI&E, subsidies, contacten met juristen en advocaten, arbodiensten, UWV, externe adviesbureaus, interne en externe communicatie enzovoort. 

 

Praktisch en professioneel personeelsmanagement

Een echte must: de personeelsdossiers op orde! Arbeidsovereenkomsten,  personeelshandboek, verzuimreglement, functieprofielen enzovoort worden gecheckt of opgesteld. Het huidige arbeidsrecht stelt steeds strengere eisen aan deze basis.  

Met mijn ervaring ontzorg ik op integere wijze jouw onderneming door een professioneel en stevig fundament te leggen op het gebied van modern en praktisch personeelsbeleid. Ik bezit een relevant netwerk en kan daardoor snel verschillende expertises inzetten. Denk aan het opstellen van een RI&E of specialistische training en coaching. 

 

Kan ik je helpen?

Neem snel contact op en maak een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek!


Twitter

  • @Thu 1 January